סגור
משלוחים חינם בקנייה מעל 300 ש'ח

RETURN AND CANCELLATION POLICY

משלוחים:

ניתן לקבל את ההזמנה באמצעות:
משלוח מהיר עד הבית- למזמינים עד השעה 11:00 המשלוח יגיע עד 3 ימי עסקים, לאחר השעה 11:00 המשלוח יגיע לאחר 4 ימי עסקים כאשר חובה למלא כתובת וטלפון של איש הקשר המקבל את המשלוח. דמי משלוח 30 ש"ח.זמני חלוקת ההזמנות הינה בין השעות 8:00 ל- 18:00, מומלץ לבחור בכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו.

זוהרה טייטס איננה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח ולא תפצה בגין מקרים מסוג זה, לרבות איחור בביצוע האספקה. לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג.
ישנם אזורים מסוימים אליהם חברת השליחויות מגיעה פעמיים בשבוע ובמקרים אלו הלקוח/ה תקבל את המשלוח בהתאם לזמני ההגעה של חברת השליחויות.
האם אפשר לשנות כתובת משלוח:
כן, במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נשמח לעזור לך בשינוי כתובת המשלוח. תוכלי ליצור קשר עם שרות הלקוחות
.hello@zoharatights.com בימים א- ה בין השעות 09:30 עד 17:30, או בפנייה במייל
באמצעות הטלפון – 03-5189302

החלפות והחזרות:
החזרה/החלפת פריטים שנקנו באתר:
כל הרוכש מוצר באתר זוהרה טייטס – רשאי לבטל עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן,התשמ"א- 1981 ,תוך 14 יום מקבלת ההזמנה מאתר זוהרה טייטס.
החזר כספי עבור ביטול עסקה שטרם נשלחה ללקוח/ה תבוצע בפועל תוך 3 ימי עסקים. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יינתן זיכוי כספי תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה בניכוי עלויות המשלוח.
החזרה או החלפת הזמנה שבוצעה באתר:
1. יש לשלוח את הפריטים בצירוף מספר הזמנה, חשבונית והפרטים האישיים (שם וטלפון ליצירת קשר) בדואר רשום לכתובת:
לכבוד זוהרה טייטס
דיזינגוף 255
מיקוד 6311710
תל אביב
*יש לשמור את מספר המעקב שניתן מפקיד סניף הדואר לצורך מעקב ואסמכתא על כך שהמוצר נשלח אלינו.
תנאי החזרה/ החלפה של פריטים שנקנו באתר:
בהוראת משרד הבריאות לא ניתן להחזיר גרביון באם נפתחה האריזה/נפתח/נמדד/נלבש/נעשה בו שימוש. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יינתן זיכוי כספי/פיצוי. על מנת להימנע מנזק למוצר, הפריט יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקלול מכל מין וסוג שהוא. כפי שכתוב על האריזה – את הגרביון יש לכבס ביד והפוך על מנת לשמור על איכות ההדפס לאורך זמן, לא יבוצעו החלפות או החזרות עקב כביסה שלא לפי המלצות אלו ובזמן סביר* מתאריך הקנייה*. זמן סביר = עד חצי שנה, בהתאם לבדיקת שירות לקוחות זוהרה טייטס, ובחינת אופן השימוש במוצר.
ביטול עסקה ע"י זוהרה טייטס :
ההזמנה עלולה שלא להתבצע במידה והפריט שבחרתן בהזמנה אזל המלאי בעת ביצוע ההזמנה, או במידה ופרטי האשראי/פרטים האישיים הוזנו בצורה לא תקינה.כמובן שבכל אחד ממקרים אלה שרות הלקוחות שלנו ייצור עמכן קשר.

בכל שאלה נוספת שרות הלקוחות שלנו ישמח לסייע בטלפון 03-5189302 בימים א- ה בין השעות 09:30 עד 17:30 ,או בפנייה במייל .hello@zoharatights.com

הצטרפות למועדון הלקוחות

הצטרפי למועדון הלקוחות שלנו ותהני משובר של 10% הנחה